    From: "violeczka" <v...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zly nip - jakie konsekwencje?
    Date: Sun, 14 Apr 2002 20:10:08 +0200
    Sender: v...@p...onet.pl@s52.star.net.pl

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:14042002.64E62081@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail'a v...@p...onet.pl napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > Wydaje mi się to mało prawdopodobne, ale oczywiście nie przesądzam sprawy.

    Sprawdzilam jak to bylo - pierwszy raz pomylka wynikla z winy ksiegowej w
    zakladzie pomylila NIP meza z NIP innego pracownika, maz dostal wezwanie do
    US i po wyjasnieniu pani powiedziala, ze dostanie wiadomosc poczta no i
    przyszedl list polecony, a w srodku informacja o nadaniu nowego numeru NIP.
    Drugi raz pomylka byla w jednej cyferce i sytuacja sie powtorzyla. Od tego
    czsu minely dwa lata i maz posluguje sie tym trzecim NIP-em. Obydwa listy
    polecone z nadaniem nowego NIP mam, tak na wszelki wypadek.
    violeczka