    From: Budzik <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zly nip - jakie konsekwencje?
    Date: 15 Apr 2002 18:57:43 GMT
    Sender: b...@p...onet.pl@pw82.poznan.cvx.ppp.tpnet.pl

    Tako rzecze v...@p...onet.pl:

    > Sprawdzilam jak to bylo - pierwszy raz pomylka wynikla z winy
    > ksiegowej w zakladzie pomylila NIP meza z NIP innego pracownika, maz
    > dostal wezwanie do US i po wyjasnieniu pani powiedziala, ze dostanie
    > wiadomosc poczta no i przyszedl list polecony, a w srodku informacja o
    > nadaniu nowego numeru NIP. Drugi raz pomylka byla w jednej cyferce i
    > sytuacja sie powtorzyla. Od tego czsu minely dwa lata i maz posluguje
    > sie tym trzecim NIP-em. Obydwa listy polecone z nadaniem nowego NIP
    > mam, tak na wszelki wypadek. violeczka

    Będę niedowiarkiem i nie uwierzę dopóki nie zobaczę 3 NIP-4 (ewentualnie
    VAT5B) z danymi twojego męża i trzema różnymi numerami NIP. BTW te 3 numery
    wydał jeden US???

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,
    jak pisze się słowo właściwe." Julian Tuwim