  • Data: 2015-01-20 15:53:37
    Temat: Re: Zmiana formy opodatkowania po 20 stycznia
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 20 Jan 2015, j...@g...com wrote:

    > Wszystkie usługi, które będę wykonywał w 2015 roku nie są wyłączone z ryczałtu,
    > ale ten jeden przelew o którym mowa jest za usługę wykonaną z 2014 roku
    > (rachunek wystawię w styczniu 2015 roku w dniu gdy przelew przyjdzie mi
    > na konto bankowe firmy),

    Wyjaśnisz napierw, na jakiej podstawie JEDNOCZEŚNIE twierdzisz, że:
    - usługa jest wykonana w 2014
    - kwity wystawisz dopiero w 2015?

    Uwaga: pytam o "wykonanie prawne" ;) tej usługi.
    Bo oczywiście umowa może przewidywać, że usługa jest wykonana
    np. po potwierdzeniu protokołem odbioru i do tego nie mam uwag.

    pzdr, Gotfryd