  • 1. Data: 2003-03-27 15:38:56
    Temat: Zus bez deklaracji
    Od: b...@p...onet.pl

    Czy to prawda, ze niedlugo wchodzi w zycie taki przepis, ze firmy jednosoobowe
    (osoba fizyczna prowadzaca dzialalnosc gospodarcza) nie beda musialy w ogole
    skladac deklaracji ZUS-owskich? Ja osobiscie nie za bardzo wierze w takie
    ulatwienie, ale prosze o odpowiedz.

    Pozdrawiam
    burt30

  • 2. Data: 2003-03-27 19:46:46
    Temat: Re: Zus bez deklaracji
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ogole
    > skladac deklaracji ZUS-owskich? Ja osobiscie nie za bardzo wierze w takie

    Z tego co pamiętam to ma być zmiana za kwiecien osoby opłącające składki za
    siebie i wspólpracujace nie będą musiały składać daklaracji jeśli nie
    zmiania się podstawa składek będą tylko dokonywały wpłat .
    Wiola

  • 3. Data: 2003-03-27 20:51:15
    Od: zoil <p...@1...0.0.1>

    http://www.zus.pl/niusy%5Ck030326.htm

  • 4. Data: 2003-03-28 09:52:19
    Od: Jano <m...@h...gula>

    Wioletta Pikorska napisał(a):

> [...]
    > siebie i wspólpracujace nie będą musiały składać daklaracji jeśli nie
    > zmiania się podstawa składek będą tylko dokonywały wpłat .

    dodatkowo jesli beda placic wedlug najnizszej stawki to nawet przy
    kwartalnej zmianie podstawy deklaracja tez nie bedzie wymagana.
    --
    Pozdrowienia
    J.

  • 5. Data: 2003-03-28 18:27:29
    Od: pronet <z...@p...lublin.pl>

> [...]
    > siebie i wspólpracujace nie będą musiały składać daklaracji jeśli nie
    > zmiania się podstawa składek będą tylko dokonywały wpłat .
    Chyba - jesli zmienia sie tylko podstawa. Deklaracja - przy innych
    zmianach.
    Pzdr Zbyszek N.

  • 6. Data: 2003-03-31 06:29:20
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    pronet wrote:

    > Chyba - jesli zmienia sie tylko podstawa. Deklaracja - przy innych
    > zmianach.

    Np. gdy w kwietniu 2004 zmieni sie % wypadkowego to trzeba będzie
    złożyć deklarację

    --
    Lekcja Historii:
    Gdy ktoś głośno krzyczy, że nie chce umierać za Gdańsk,