    From: "inkoguto" <p...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zwolnienia z pracy
    Date: Fri, 29 Mar 2002 21:19:52 +0100
    Sender: b...@p...onet.pl@qc181.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl

    Użytkownik "Richard" <R...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a82ga1$p42$1@news.tpi.pl...
    > Swoją drogą , pewnie liżecie dupy swoim szefom, bo sracie w gacie że
    mozecie
    > stracic prace, i z waszą inteligencją nie łatwo było by wam znaleźcc

    My jesteśmy pracodawcy. Nam dziś dupę liżą.
    Myśmy jeszcze wiele lat temu poszli na swoje.
    Myśmy w szkole się pilnie uczyli i w pracy najemnej intensywnie
    "terminowali"
    My jesteśmy z rodu śląskich pracusiów

    I nie szanujemy dupków , którzy wyżej srają niż dupę mają.

    Jakbyś sobą coś reprezentował, to dawno znalazł byś lepszą pracę u
    konkurencji albo założył własny biznes i nie kombinował jak tu dostać dwie
    pensje zamiast jednej idąc na lewe zwolnienie chorobowe. Za takie podejście
    do sprawy tobą gardzę.
    Ale Ty jesteś "polaczek". Jesteś mi ideologicznie obcy. To twój problem i
    zacznij strajk albo popełnij seppuku.