    From: run_DNA <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zwolnienie z VAT w 2010 roku
    Date: Sat, 9 Jan 2010 14:48:24 -0800 (PST)

    On 7 Sty, 11:49, Rafał K. <r...@g...com> wrote:

    > A jeżeli  w 2009 roku NIE przekroczyłem 50 000 zł obrotu i
    > ZREZYGNOWAŁEM ze zwolnienie z VAT, to czy w 2010 roku będę mógł
    > skorzystać ze zwolnienie (obojętnie czy na starych, czy na nowych
    > zasadach) z VAT ?
    >
    > http://megalotto.pl- Lottohttp://tajemniczyswiat.pl- Tajemniczy
    Świathttp://www.robimybiznes.pl- Zarabianie w Internecie

    jeżeli ktoś rezygnuje ze zwolnienia to może powrócić do tego
    zwolnienia nie wcześniej jak po roku, licząc od końca roku, w którym
    to zwolnienie wybrał. Czyli liczymy od 1.1.2010 1 rok (przy
    zwolnieniu nie ma znaczenia obrót, bo przecież ktoś z tego rezygnuje).
    To jest sytuacja (rezygnacja) zupełnie inna od tej gdzie ktoś
    przekroczył obrót, i z mocy ustawy musi się zarejestrować do VATu.