  • 1. Data: 2003-03-05 09:16:31
    Temat: Zwrocili juz Wam podatek ?
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl>

    Zlozylem PIT 37 okolo 8 stycznia i jak do tej pory nie dostalem jeszcze
    zwrotu podatku. Czyli juz dwa miesiace. W poprzednich latach bylo do
    miesiaca.
    Czyzby urzedy skarbowe mialy jakies instrukcje, zeby zwracac podatek
    dokladnie po 3 miesiacach.
    Dodam ze chodzi o Wroclaw
    Pawel

  • 2. Data: 2003-03-05 09:18:45
    Temat: Re: Zwrocili juz Wam podatek ?
    Od: "Andrzej" <a...@N...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Pawel" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > miesiaca.
    > Czyzby urzedy skarbowe mialy jakies instrukcje, zeby zwracac podatek

    U mnie (okolice Trójmiasta) w zeszłym roku zwracali poczta do 1000 zł.
    wyższe kwoty jak nie podałeś nr konta to leżały i czekały - nikt nawet nie
    zawiadamiał- aż przyjedziesz osobiście. W tym roku jest tak samo tylko, że
    obniżyli próg do ponoć 300zł.
    Najlepiej zadzwoń i się zapytaj

    Andrzej
    --
    ####
    #### usun NOSPAM z adresu poczty

  • 3. Data: 2003-03-05 09:25:12
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@c...pl>

> [...]
    > miesiaca.
    > Czyzby urzedy skarbowe mialy jakies instrukcje, zeby zwracac podatek

    Mnie zwrócili 12.02. na konto :) a pit wysłany pod koniec stycznia. Nawet
    nie mieli wszystkich pit-ów od moich pracodawców! Uwierzyli, że prawdę
    napisałam :)
    Ale nie Wrocław... :(
    Kasia
    PS: może dużo mają zwrócić i tyle kasy jeszcze nie uzbierali? ;)

  • 4. Data: 2003-03-05 10:37:22
    Od: "Vei" <a...@g...pl>

> [...]
    > miesiaca.
    > Czyzby urzedy skarbowe mialy jakies instrukcje, zeby zwracac podatek

    Skoro maja czas od 3 miesiecy, to tylko ich dobra wola by to zrobic
    wczesniej. Poczekaj cierpliwie jeszcze kilka dni, a potem dzwon.

  • 5. Data: 2003-03-05 11:21:00
    Od: "Aftin" <a...@p...fm>

    A zanim zaczniesz sie burzyć o zwrot w urzędzie to przypomnij sobie czy nie
    miałes czasem jakiegoś niezapłaconego mandatu np. , bo zaliczaja podatek na
    tego typu zaległości. A jeżeli jesteś czysty to cierpliwości, w końcu sobie
    o Tobie przypomną.:)

  • 6. Data: 2003-03-05 11:28:39
    Od: Andrzej Trafor <t...@t...pl>

    Pawel wrote:

> [...]
    > miesiaca.
    > Czyzby urzedy skarbowe mialy jakies instrukcje, zeby zwracac podatek
    Zlozylem j.w. 7 stycznia. W ub. roku z US Srodmiescie dostalem zwrot po
    miesiacu. Teraz podlegam pod US Fabryczna ale nie podalem (NIP3) im nr
    mojego konta (poczta/bank zarobi) - moze dlatego czekam dluzej.
    --
    Trafor

  • 7. Data: 2003-03-05 13:28:13
    Od: "Sosik" <p...@w...pl>

> [...]
    > miesiaca.
    > Czyzby urzedy skarbowe mialy jakies instrukcje, zeby zwracac podatek

    złożyłem 05.02 - listem pleconym, zwrot dostałem w poniedziałek, przekazem
    US na Zapolskiej

    pozdrawiam (cierpliwości w zeszłym roku dostałem w sierpniu::)

  • 8. Data: 2003-03-06 16:11:41
    Od: Andrzej Trafor <t...@t...pl>

    Pawel wrote:
    > Czyzby urzedy skarbowe mialy jakies instrukcje, zeby zwracac podatek
    > dokladnie po 3 miesiacach.
    > Dodam ze chodzi o Wroclaw

    Wlasnie dzisiaj - po dwoch miesiacach listonosz doniosl pieniadze (z US W-w
    Fabryczna)
    --
    Trafor

  • 9. Data: 2003-03-06 21:24:42
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze a...@N...poczta.onet.pl:

> [...]
    > wyższe kwoty jak nie podałeś nr konta to leżały i czekały - nikt nawet
    > nie zawiadamiał- aż przyjedziesz osobiście. W tym roku jest tak samo

    OOO, to chyba jak się nie dostanie po trzech miesiącach to się odsetki
    należą, bo nie sądzę zeby takie zarządzenie było gdzieś w przepisach!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia
    jeśli będziesz wystarczająco szybko jeździł.

  • 10. Data: 2003-03-07 07:45:40
    Od: "Andrzej" <a...@N...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > OOO, to chyba jak się nie dostanie po trzech miesiącach to się odsetki
    > należą, bo nie sądzę zeby takie zarządzenie było gdzieś w przepisach!

    Nie wiem czy to zarządzenie ale tak jest (pani z okienka). Może jak minie
    ustawowy czas zwrotu to pewnie wyślą - opłata na Twoj koszt

    Andrzej

    --
    ####
    #### usun NOSPAM z adresu poczty