  • Data: 2007-12-23 14:51:38
    Temat: Re: Zwrot akcyzy, PCC [było: Akcja z autem a podatki]
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rozwiązanie umowy kupna podpisane, sprzedawca odda mi do połowy stycznia
    2008
    zapłacone pieniądze, do tego zafakturowane koszty które poniosłem w
    międzyczasie.
    Do czasu rozliczenia się ja trzymam samochód.

    Konkretne pytania:
    1) Czy wystarczy napisać wniosek do UC załączając popdisane rozwiązanie
    umowy zakupu
    i zwrócą akcyzę?
    2) Czy musze składać PCC-3, wpłacić podatek a następnie wnioskować o
    zwrot, czy wogóle nie składać
    PCC-3? (umowa zawarta w kraju, samochód też był już w kraju więc IMHO PCC
    się należy)

    pozdr,
    tommyz