  • Data: 2017-09-13 12:45:42
    Temat: Re: Zwrot darowizny
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:op9ss1$d0m$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2017-09-12 o 19:45, J.F. pisze:

    >Jakbyś umiał czytać, to byś wiedział, że literalnie kilka linijek
    >wyżej pisałem, że pod pewnymi warunkami może dojść do obowiązku
    >zwrotu darowizny :)

    >Bez ustawowego powodu nie można.

    Po pobieznym przejrzeniu nie widze nigdzie zapisu ze "darowizna nie
    moze byc zwrocona bez powodu".
    Potrafisz wskazac ?

    A co nie jest zabronione, to jest dozwolone ?

    Natomiast ... chcac sie zabezpieczyc przed skutkami z art 897 w
    przyszlosci ... moze lepiej darowizne zwrocic juz teraz ?
    I mowisz, ze wczesniej zwrocic nie mozna ?
    Ja tam nic takiego wyczytac nie moge, no ale ja nie jestem SSN.

    J.