  • 1. Data: 2005-05-27 10:45:19
    Temat: Zwrot podatku PIT na konto firmowe.
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Zwrocono mi juz nadplacony PIT :)
    Ciekawe dlaczego uczyniono to przelewem na konto firmowe, chociaz na
    formularzu NIP-1 podalem takze numer osobistego rachunku bankowego i na ten
    numer byl np. dokonany zwrot PIT-u w ubieglym roku.
    Czy to zwykla pomylka, czy tez jakas nowa moda?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 2. Data: 2005-05-27 16:45:49
    Temat: Re: Zwrot podatku PIT na konto firmowe.
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik SDD <s...@t...wszechwiedza.pl>
    w wiadomości <news:d76t9h$ib0$1@news.onet.pl> wstukał:

> [...]
    > numer byl np. dokonany zwrot PIT-u w ubieglym roku.
    > Czy to zwykla pomylka, czy tez jakas nowa moda?

    A problem masz w czym? W wysokości podatku od kwoty, która przybyła na
    rachunku?

    PS
    Mnie tak zwracają (jak mają co ;() od zawsze -- i tak codziennie zaglądam na
    konto.

    --
    Posłuchaj się dobrych rad i nie rób tego samemu. Najlepije żeby naprawił
    ktoś z duzym doświadczeniem. Np. informatyk.

  • 3. Data: 2005-05-29 17:34:11
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    SDD <s...@t...wszechwiedza.pl> wrote:
    > Zwrocono mi juz nadplacony PIT :)
    > Ciekawe dlaczego uczyniono to przelewem na konto firmowe, chociaz na

    Cos widocznie maja balagan. Do znajomej od lat przychodzilo przelewem na
    konto, a teraz przyszedl listonosz i przyniosl. Wroclaw Srodmiescie.

    a.

  • 4. Data: 2005-05-30 06:43:19
    Od: "Jano" <m...@h...gula>

> [...]
    > rachunku?
    >
    > PS
    > Mnie tak zwracają (jak mają co ;() od zawsze -- i tak codziennie

    Mnie też - rozliczam się wspólnie z żoną, nie podaję swojego konta to
    zwracają na firmowe żony.
    Ciekawe co by było gdyby miała pełnomocnika i on by sprzeniewieżył te
    pieniądze.
    Rozliczamy się wszakże z Podatku Osobistego ;)

  • 5. Data: 2005-05-30 07:09:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 30 May 2005, Jano wrote:

    >+ Ciekawe co by było gdyby miała pełnomocnika i on by sprzeniewieżył te
    >+ pieniądze.

    Kodeks Cywilny:
    Art. 100. Okoliczność, że Pełnomocnik jest ograniczony w zdolności
    do czynności prawnych, nie ma wpływu na ważność czynności dokonanej
    przez niego w imieniu mocodawcy.

    Na mój rozum - wszystko byłoby z p. widzenia US OK - a żona
    mogłaby sobie dochodzić odszkodowania od pełnomocnika...

    >+ Rozliczamy się wszakże z Podatku Osobistego ;)

    ...i dlatego osobista odpowiedzialność cywilna za to co pełnomocnik
    zrobi :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)