    From: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zwrot wysłanej paczki i niezapłaconej faktury
    Date: Thu, 28 Mar 2002 16:19:35 +0100

    On Thu, 28 Mar 2002, Arkadiusz Piotrowski wrote:

    >+ Użytkownik "Krzysztof-Piasecki" <k...@i...pl> napisał w
    [...]
    >+ > Numeru gazety niestety nie pamietam.

    Nie wiedzieć czemu pine odmawia posortowania wątku razem
    z moją odpowiedzią :( (podawałem adres)
    [...]
    >+ W KPiR i ewidencje sprzedaży nic nie odnotowuje?

    Ewidencję sprzedaży musisz mieć "prawie aktualną" ("nie później
    niz następnego dnia przed...") więc nie wyobrażam sobie żeby
    dało się uzasadnić dlaczego tam nie ma wpisu i korekty !
    Jeśli wysyłasz fakturę to musiałbyś następnego dnia rano
    (no... nie przesadzajmy) mieć odpowiedź odmowną żeby
    mieć podstawę do anulowania przed wpisem.
    *Sądzę* że jeśli anulujesz przed podsumowaniem to można
    by wpis po prostu *wykreślić* (zapisując przyczynę, datę
    i autograf) - czy ktoś może skomentować ?

    KPiR... na mój rozum może nie zawierać wpisu.

    Kiedyś pytałem na grupie czy dobrze rozumuję (ES na bieżąco,
    EZ 'prawie na bieżąco' a KPiR wypisywać do 20. nast. miesiąca)
    i jakoś nie było odzewu... Moim zdaniem rozp.+instrukcja
    mówią że tak można :)
    A wtedy nie ma sensu wpisywać do KPiR zdarzeń "niezaszłych" :)

    Pozdrowienia, Gotfryd