  • Data: 2006-04-21 19:03:09
    Temat: Re: Zwrot za Pit; Ile sie czeka?
    Od: "news.vogel..pl" <www#goldap..net> szukaj wiadomości tego autora

    Już mija, ale nie minął. Minie na "początku" maja. I wtedy na 99%
    dostaniesz. Z mojego US zwroty bardzo małych kwot są - z tego co wiem - w
    ciagu gdzieś miesiaca-dwóch, pozostałe są przesyłane na max. kilka dni przed
    ustawowym terminem.

    > Wezwaliby listem poleconym.

    czasami też dzwonią :) albo w inny sposób dają znać (mój US). Kiedys
    złozyłem zły PIT-5 (nie ten nr podwersji formularza). Po kilku dniach Pan z
    punktu obsługi podatnika zostawił w kopercie (nie urzędowej a czystej,
    białej, nieopisanej) w skrzynce odręczną informację że mam poprawic pita i
    załaczył właściwy druk.

    pozdrawiam, jacenty
    --
    www.goldap.info.pl