  • From: "Krzys-iek" <admin(a)krionix.sieć>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: a jednak 22% VAT na Internet...
    Date: Tue, 16 Sep 2003 21:49:55 +0200

    Piwek wrote:
    > Nie tak dawno byla toczona dyskusja na ten temat...powolywalem sie na
    > mojego kolege dzennikarza, ze niby ma byc 7% VAT . Okazuje sie, ze
    > glupoty opowiadal , bo dzis dzwoni do mnie i oznajmia, ze jednak ma
    > byc 22%. Polska nie zglosila Internetu ponoc do okresu przejsciowego.
    > skandal...

    Hej ho.. a czy czerwoni opodatkuja czarnych? Opodatkowac chca juz nawet
    przejazd przez wiekszy most.

    Nie wiecie jak to jest, placi kler cos z podatkow? Koscioly ze tak powiem
    wy...ne w kosmos /czytaj drogie i zbedne, Bog chyba nie wymaga takich i tak
    z jego perspektywy lichych i pustych darow, wszak jego syn narodzil sie w
    stajence jak to opisali/, bursztynowe monstrancje czy tabernakulum /nie znam
    zbyt tej koscielnej nomenklatury, przepraszam/ , najwieksze krzyze, potezne
    Lichenie, czemu czerwoni chociaz tam gdzie naprawde jest kasa nie beda
    "weszyc", przeciez internet to przyszlosc, kosciol jakos mi jej nie zapewni
    (prosze o informacje jesli tak, nie jestem blisko z ta instytucja oferujaca
    ponoc zbawienie).

    pozdrawiam