  • Data: 2009-06-13 18:53:11
    Temat: Re: abonament tel. w koszty?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 13 Jun 2009, ffiona wrote:

    > Prowadzę działalność gosp. w mieszkaniu. Telefon stacjonarny TPSA mam
    > zarejestrowany na firmę i faktury wystawiane są na firmę. Jednak czy mogę
    > wrzucać całą fakturę w koszty firmy, skoro tu mieszkam?

    O ile pamiętam, dawno temu były tu w dyskusjach powoływane przypadki,
    kiedy US czepiał się "wykorzystywania do celów osobistych" w razie
    dysponowania tylko 1. telefonem i różnie bywało - a to chcieli
    wyciągów, a to jakiegoś innego podziału...
    Miałem kiedyś kontrolę, po wyciągnięciu kwitka z TPSA padło pytanie
    "czy ma Pan drugi telefon" (i odpowiedź "tak", bo mam) i na tym
    rozważania się skończyły :), więc nie powiem "co by było gdyby".

    pzdr, Gotfryd