eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiaktualizacja PKD › Re: aktualizacja PKD
  • Data: 2004-12-11 03:11:00
    Temat: Re: aktualizacja PKD
    Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Aby nie być gołosłownym:
    > Magistrat Chorzów nie przyjmuje taki "kwitów"
    > Każą wypełnić formularz zmiany i wnieść opłatę 50zł.
    >
    > I może się to nie podobać. Ludzie "płaczą i płacą"

    Doradzam wysłać list POLECONY na poczcie i zachować dowód nadania. Oni
    Nie mogą nie przyjąć listu poleconego (bo nie będą wiedzieli, co jest
    w środku). W liście trzeba ZAŻĄDAĆ dokonania NIEODPŁATNEJ aktualizacji
    wpisu o EKD oraz PESEL, a także pouczyć urzędników, że w razie braku
    odpowiedzi, po 14 dniach powiadomisz prokuraturę i pana Zembatego,
    wskazując jego adres internetowy i informację o tym, jak potraktował
    urzędników w województwie lubelskim.

    Potem w razie problemów, należy powoływać się na ten list polecony,
    urzędnicy za wszystkie Twoje straty zapłacą z własnej pensji. trzeba
    walczyć z tym chamstwem, bo inaczej będą coraz bezczelniejsi...

    pozdr
    Sebastian


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1