  • Data: 2004-04-27 11:29:45
    Temat: Re: aktualizacja danych - NIP 3
    Od: "ana" <a...@j...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy sa jakies przeciwwskazania do tego, aby wyslac NIP 3 (zmiana
    > rachunku bankowego) razem (mam tu na mysli te sama koperte) z
    > rozliczeniem podatkowym ?

    Można. Ja tak zrobilam w zeszlym roku. Po paru miesiącach dostalam wezwanie
    do US, ze nie zlozylam zeznania podatkowego. Musialo im sie gdzies zapodziac
    przy rozdzielaniu korespondencji. Co ciekawe wezwanie przyszlo na moje nowe
    nazwisko i adres, ktore to wlasnie byly aktualizowane w tym NIP 3. Wiec
    mialam pewnosc, ze dotarlo to do nich.

    Ana