  • 11. Data: 2002-03-05 09:01:22
    Temat: Re: amortyzacja notebookow - jak ?
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Dnia 02-03-04 11:48, Użytkownik Karol napisał:
    > Użytkownik Maddy <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych > >>

    > Dlaczego. Jezeli przyjmujesz wartosc ST z dokladnoscia 0,00 to da sie jak
    > najbardziej.
    > Tylko, ze w zaleznosci od stopy amotyzacji troche dlugo to trwa :-)

    Taaa... to jest własnie ta alternatywna matematyka o której tyle sie
    mówi :-)
    Nawet czas połowicznego rozpadu nie jest jej straszny...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 12. Data: 2002-03-05 09:34:49
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Maddy <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@i...pl...

    > Taaa... to jest własnie ta alternatywna matematyka o której tyle sie
    > mówi :-)
    > Nawet czas połowicznego rozpadu nie jest jej straszny...

    Mam sie obrazic czy udzielic korepetycji z matematyki :-)

    Karol