  • Data: 2008-02-11 16:00:56
    Temat: Re: aneks, podatek od pozyczki
    Od: jacekb <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja do jednego elementu: wspomnianem (możliwej) kary.
    > Po pierwsze wynika z tego, że US może ukarać kogo chce (pewnie dla
    > porządku obu), i z faktu że obdarowany zgodzi się zapłacić nie wynika
    > że darujący nie zostanie ukarany.
    > Po drugie... a czynny żal nie mógłby na to ewentualne ukaranie pomóc?
    > Jak rozumiem US ciągle nie ma "wyraźnie udokumentowane"...

    Nie znam sie na prawie, sądach i podatkach ale kombinuje tak:
    podpisuje mi ten aneks, nie dogadujemy się, idę do US, wyrażam czynny
    żal, płace podatek i składam sprawę do sądu. Do umowy pożyczki
    dołączam aneks i chcę odzyskać pożyczone pieniądze i to co zażądał
    sobie US.

    Jeżeli nie zapłaciłem podatku ze swojej niewiedzy i wyraż czynny żal
    to mam zapłacić podatek z odsetkami, innej kary już nie ma?