  • Data: 2007-05-23 14:01:39
    Temat: Re: anulowanie faktury
    Od: gonia <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik s...@a...pl napisał:

    > Jesli mnie pamięc nie myli, to odszkodowanie to jedno, a zwrot opłaty za
    > nienalezycie wykonaną usługę to drugie.

    oczywiście że masz rację
    tylko co z tego?
    jeżeli usługa nie została wykonana, a wcześniej ( abonament) wystawiono
    na nia fakturę, następuje korekta od operatora
    obawiam się, że jak zareklamujesz jakość połączenia, przyznając jednak,
    że ono nastapiło, nikt takiej reklamacji ci nie uwzględni

    odszkodowanie nie jest usługą, więc zostawiamy jej z boku;>