    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: apel
    Date: Tue, 27 Jan 2004 11:07:27 +0100

    Użytkownik Mark napisał:

    > proponuje dodac "nospam", "wytnij-to" albo cos podobnego do adresu i nie
    > bedzie problemu.

    Nie bardzo wiem jak coś takiego pozwoli zabezpieczyć sie INNYM przed
    tego rodzaju niespodziankami.
    Czasem trzeba patrzec dalej niz koniec własnego nosa.

    Ja nie mam problemu bo mam skaner na serwerze i dostaje tylko informacje
    kto co przysyłał, plików na oczy nie widzę.
    Ale fakt, ostrzeganie innych chore jest. Pewnie mam jakies natręctwa
    albo cos...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk