    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: apel
    Date: Tue, 27 Jan 2004 11:32:39 +0100

    Użytkownik Mark napisał:

    > ja tez nie mam problemu, ale ostroznosci nigdy za wiele. a co bedzie
    > jesli Twoj skaner nie rozpozna nowego zwierzatka ???

    A co sie dzieje jak Ty dostajsz załacznik? Otwierasz i patrzysz co sie
    dzieje?
    Jeżeli tak, to tylko współczuć.
    Jeżeli nie, to dlaczego zakładasz że wszyscy inni to idioci i tylko Ty
    posiadłeś swięta wiedzę?

    > ostrzegac mozna, ale co to da ? - dla ludzi ktorzy sie na tym znaja sa
    > one smieszne, a dla laikow po prostu niezrozumiale.

    Nie znam az takich laików którzy nie potrafią sobie sprawdzić komputera
    na obecnośc wirusów skoro juz ten komuter mają, ewentualnie nie potrafia
    poprosic kogos co potrafi, żeby to zrobił.
    Bo co do niezrozumienia ostrzeżenia... wychodzę z założenia że kretynów
    (w sensie medycznym) na tej liście nie mamy, ale mozna sie mylę?

    Generalnie pisze do ludzi któtrzy potrafią czytac i obsłużyc komputer w
    stopniu podstawowym. Uważasz że to zbyt wysokie wymagania?
    Ciekawe co na to inni na tej liście? Czy podoba im sie Twoj podział na
    geniuszy i ociężałych umysłowo?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk