    From: "Kubba" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki,pl.soc.prawo
    Subject: Re: art. 28 ustawy o pdof
    Date: Sun, 19 Mar 2006 15:22:07 +0100

    Znalazłem coś takiego:

    "Warto wiedzieć też, że Ministerstwo Finansów w piśmie nr.
    PB2/MK-033-0923-4/02 skierowanym do izb, urzędów skarbowych i urzędów
    kontroli skarbowej przyznaje, że nie złożenie oświadczenia w terminie 14 dni
    od daty sprzedaży nie wyłącza możliwości zwolnienia uzyskanego przychodu z
    podatku, jeżeli podatnik w ciągu 2 lat wyda uzyskane pieniądze na cele
    mieszkaniowe.
    MF dopuszcza też objęcie zwolnieniem, kwoty wydanej np. na zakup
    nieruchomości przed zbyciem nieruchomości, której cena ma być opodatkowana,
    jeżeli wcześniej została zawarta umowa przedwstępna na zbycie tej
    nieruchomości."

    Czy to oznacza, że nie trzeba składać żadnego dokumentu? Czy ktoś może
    spotkał się już z takim przypadkiem?

    Pozdr.

    Kuba