  • Data: 2013-01-10 17:48:26
    Temat: Re: auto poleasingowe 1 rok w magazynie
    Od: news <color1@{wytnij.to}interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-10 17:14, news pisze:

    > musze odgrzebac ta interpretacje gdzie mozna bylo uznac wykupywany
    > przedmiot leasingu za zwykly towar, jesli szedl do sprzedazy "z vatem"

    ech faktycznie, dotyczyło to podmiotu który miał w ekd/pkd sprzedaż
    samochodów :/

    no dobra, to jak mam wybrnąć z tego problemu ? wystawić sobie fakturę w
    grudniu i w ciągu najbliższych 3 dni złożyć pcc i zaplacic podatek 2% ?
    czy us nie przyczepi sie do niskiej wartosci samochodu ?

    czy raczej wariant wycofania faktury zakupu z sierpnia i korekty
    deklaracji ? tylko co wtedy ze spoznionym pcc ?