  • From: "x" <y...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: brak faktur
    Date: Tue, 25 Sep 2007 14:03:42 +0200

    > A skad wiesz, że będą błedy w kwotach, że ma prosić o korektę? Szybciej
    > bym stawiał, że jesli już to będzie bład w adresie nabywcy. A to już
    > raczej pytajacy notą skoryguje.

    przedmówcy chodziło zapewne o adres do korekty, mi tak naprawdę wszystko
    jedno - byleby w końcu dostwać faktury i nie stracić przy tym zdrowia
    walcząc o to bym je otrzymywała. Byłam w oddziale i przy mnie człowiek
    zmieniał adres na fakturze i do wysyłania... dzwoniłam ok. 7 razy - nadal
    nie mam faktur.
    Zastanawiam się czy mogę wypowiedzieć im umowę za niedotrzymanie warunków bo
    "sprzedawca jest zobowiązany do wystawienia faktury" itd.
    niestety nie mogę znaleźć umowy, więc nawet nie wiem czy mają taki zapis...

    pozdrawiam,
    ewa