    From: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ceryfikat na usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych
    Date: Thu, 5 Jun 2003 11:55:44 +0200

    Użytkownik "Beata" <a...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:bbn3fn$5oj$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Szkoda, szkolenia sa strasznie drogie a tak trudno nie widząc czego mozna
    > sie spodziewac ..A skad wziełas pytania na doradce ?
    > Beata R
    Fakt szkolenia są drogie i do tego i tak tam nie dadzą testów (ja byłam z
    Inforu ).Też sugerowali żeby uczyć się z pytań na doradce.Pytania można
    kupić w formie książkowej w ksiągarni Ministerstwa w Warszawie albo zamówić
    pocztą kosztuje coś koło 50 zł Jest też wersja wzbogacona o odpowiedzi ale
    ta kosztuje juz coś koło 200 zł .Pozostaje tylko znaleść czas na nauke ale
    ja jakoś zupełnie nie mogę się zabrać a świadomość że zdaje tylko coś koło
    10 % osób wcale nie pomaga.
    Pozdrawiam Wiola