  • 11. Data: 2004-06-09 22:51:00
    Temat: Re: [OT] Re: co grozi za spóźnienie w opłacie OC samochodu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 9 Jun 2004, 'Tom N' wrote:

    >+ Użytkownik Gotfryd Smolik wstukał w wiadomości:
    >+ <news:Pine.WNT.4.60.0406091017140.-513273@Athlon.por
    tezjan.zabrze.pl>
    >+
    >+ Gotfrydzie, czy mogłbyś coś zrobić w kwestii Content-Type: MULTIPART/MIXED;?

    Wrrr... upgrade'owałem i nie wiem co się zepsuło.
    Thx. za obudzenie i przepraszam że w tej chwili nie przestawię:
    jakoś nie widzę CO mi przestawił :[

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 12. Data: 2004-06-10 19:31:53
    Od: "Karol" <a...@p...onet.pl>

    > Normalnie, udajesz się do swojego wydziału komunikacji z Umową
    > Kupna-Sprzedaży i wyrejestrowujesz pojazd. W momencie kiedy kupujący u
    > siebie rejestruje pojazd ODDAJE /Twoje/ tablice w tamtejszym wydziale
    > komunikacji który je przesyła /albo tylko o tym informuje/ Twój Wydział
    > Komunikacji, który je /wykreśla/ ze swojej ewidencji.

    A jak to sie ma do tego, ze kupujący może zarejestrować samochód bez zmiany
    tablic ?

    Karol

  • 13. Data: 2004-06-11 12:26:23
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 10 cze o godzinie 21:31, na pl.soc.prawo.podatki, Karol napisał(a):

    > A jak to sie ma do tego, ze kupujący może zarejestrować samochód bez zmiany
    > tablic ?

    A skąd tak postawione pytanie, w tym miejscu i w dodatku do mnie?

    _Tylko_ w tym samym województwie, nie będzie zmiany tablic /pod warunkiem
    że są "białe"/. Wydziały komunikacji korespondują między sobą.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany