  • Data: 2015-12-12 01:55:10
    Temat: Re: (cross) Zachowek, mem i czego nie wiem?
    Od: "G.S." <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 11 Dec 2015, 7...@6...184957.invalid wrote:

    > G.S. w
    > <news:alpine.WNT.2.20.1512092345080.1508@virtual>:
    >
    > > od pieniędzy na lokacie podatek jest
    >
    > Niezwiązanym z DG?

    Czym "niezwiązanym z DG" i co ma "związek z DG" do tego?
    (przypomnę: chodzi o podatek przy *spadku*, nie dam
    głowy jaki jest stan na dziś, ale nigdy bym sam
    nie wykombinował że lokata w spadku ma działać tak,
    że przychód powstaje po zakończeniu, a że spadkobierca
    nic nie "włożył" to ma... przychód)

    pzdr, Gotfryd