  • 11. Data: 2007-02-23 09:38:06
    Temat: Re: [crosspost] Urzad Skarbowy a Prawo Bankowe
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 23-02-2007 o 10:14:02 Cyprian Prochot <c...@e...pl>
    napisał(a):

    > U?ytkownik "jureq" <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> napisa? w wiadomo?ci
    > b?d?
    >
    > a to nie musi byc podpis PRACOWNIKA banku ? tak zrozumialem paplanine
    > osob z
    > US...

    ZTCP Gotfrydowi przetrzepali już własnoręcznie drukowane wyciągi i było ok
    - dobrze myślę?

    --
    ZUS * PIT * VAT => Kroją Cię na dzień dobry z 55% twoich zarobków.
    Samochód,piesek,alkohol,papierosy i mnóstwo innych - tracisz kolejne

  • 12. Data: 2007-02-23 09:56:59
    Temat: Re: Urzad Skarbowy a Prawo Bankowe
    Od: k...@k...gliwice.pl

    Witam,
    jestem w posiadaniu interpretacji jaką wydał US w Wolsztynie nt.
    wyciągów papierowych. Niestety jest on w formacie PDF wiec nie za
    bardzo mogę skopiować jego treść. Jeżeli jest ktoś zainteresowany,
    proszę o maila. Podobno interpretacja ta znajduje się na stronach MF,
    ale jakoś nie mogłem się jej tam doszukać.
    Reasumując pani z US bardzo się myli.

    pozdrawiam,

  • 13. Data: 2007-02-23 09:59:25
    Od: k...@k...gliwice.pl

    mail: k...@k...gliwice.pl

  • 14. Data: 2007-02-23 10:44:05
    Od: "\\n" <...@...xy>

    k...@k...gliwice.pl napisał(a):
> [...]
    > proszę o maila. Podobno interpretacja ta znajduje się na stronach MF,
    > ale jakoś nie mogłem się jej tam doszukać.

    Podaj sygnaturę pisma

  • 15. Data: 2007-02-23 10:46:03
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > mail: k...@k...gliwice.pl

    avast wykryl virusa w pliku, ktory mi wyslales!
    mozesz go sprawdzic?

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 16. Data: 2007-02-23 10:55:54
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 23-02-2007 o 11:46:03 RobertS <r...@x...pl> napisał(a):

    > avast wykryl virusa w pliku, ktory mi wyslales!
    > mozesz go sprawdzic?

    Wirus w PDFie?? Dodali jakieś makra czy kolejny specjalista ;) ?

  • 17. Data: 2007-02-23 11:03:18
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Wirus w PDFie?? Dodali jakieĹ? makra czy kolejny specjalista ;) ?

    nie mam pojecia co to bylo, ale avast cos wykryl

    mam tez info od specjalisty zajmujacego sie podatkami (ex pracownik US)

    "Urząd nie ma prawa, kwestionować takich dowodów zapłaty, bo to prawo
    bankowe określa co jest dowodem zapłaty. W żadnym przepisie dotyczącym
    prawa podatkowego nie ma takiego zapisu!"

    postaram się dowiedziec czegos wiecej...

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 18. Data: 2007-02-23 11:06:07
    Od: k...@k...gliwice.pl

    wysłałem go z pracy, nie podejrzewam żeby coś mogło się prześlizgnąć
    przez nasze oprogramowanie antywirusowe ;)

  • 19. Data: 2007-02-23 13:42:37
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 23 Feb 2007 03:06:07 -0800, k...@k...gliwice.pl wrote:

    >wysłałem go z pracy, nie podejrzewam żeby coś mogło się prześlizgnąć
    >przez nasze oprogramowanie antywirusowe ;)
    Moze temat byl pusty? Avast sygnalizuje to jako "potencjalna infekcje"
    ale nie jako "wykryto wirusa".

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 20. Data: 2007-02-23 14:14:40
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > bankowe określa co jest dowodem zapłaty. W żadnym przepisie dotyczącym
    > prawa podatkowego nie ma takiego zapisu!"

    no ale co zrobic jak Ci kierownik Urzedu Skarbowego mowi "nas nie obowiazuje
    prawo bankowe" i obiecuje dac to rowniez na pismie ? ;)

    --
    pozdrawiam
    Cyprian Prochot