  • 1. Data: 2003-10-02 08:00:56
    Temat: czy jest sposób ?
    Od: "Jędrek" <a...@p...onet.pl>

    Witam Serdecznie :))

    Czy jest sposob na pozbycie sie pieprzonego hasla w pieprzonym platniku ?
    Bez przestawiania zegara

    Wszystkich czytajacych przepraszam za slowo pieprzony. :))

    Pozdrawiam Andrzej

  • 2. Data: 2003-10-02 19:54:15
    Temat: Re: czy jest sposób ?
    Od: "Jacek" <p...@c...cy>

    Nieustraszony(a) niczym Jędrek napisał(a):
    > Witam Serdecznie :))
    >
    > Czy jest sposob na pozbycie sie pieprzonego hasla w pieprzonym platniku
    ?
    > Bez przestawiania zegara

    A co ma zegar do hasła? Wyjaśnij, bo na to jeszcze nie wpadłem.

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!
    Adres zakodowany w ROT-13

  • 3. Data: 2003-10-02 19:59:00
    Od: "Jacek" <p...@c...cy>

    Nieustraszony(a) niczym Jacek napisał(a):
> [...]

    Już doczytałem.Czytam "w odwrotnej kolejności" czyli od najnowszych
    postów.

  • 4. Data: 2003-10-02 20:45:05
    Od: "alug" <a...@n...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jędrek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czy jest sposob na pozbycie sie pieprzonego hasla w pieprzonym platniku ?
    > Bez przestawiania zegara
    A moze by tak zmienic haslo na inne?

    Ula

  • 5. Data: 2003-10-02 21:16:50
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik alug napisał:
    > Użytkownik "Jędrek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A moze by tak zmienic haslo na inne?

    Podejrzewam, Uleczko, że absolutnie nie jestes w temacie.

    Maddy "a tak w ogóle to kiedy to hasło expiruje? po miesiącu?"

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 6. Data: 2003-10-03 17:21:57
    Od: "Jacek" <p...@c...cy>

    Nieustraszony(a) niczym Maddy napisał(a):

    > Maddy "a tak w ogóle to kiedy to hasło expiruje? po miesiącu?"

    Ano, jak mawiają nasi południowi sąsiedzi.

  • 7. Data: 2003-10-03 18:09:12
    Od: "Oberfeldkurat" <o...@u...gazeta.pl>

    | Czy jest sposob na pozbycie sie pieprzonego hasla w pieprzonym platniku ?
    | Bez przestawiania zegara

    Można wydłużyć okres "używalności" hasła (nie wiem o ile dni) grzebiąc w
    rejestrze:

    HKEY_LOCAL_MACHINE > SOFTWARE > PROKOM Software SA > Płatnik > 5.01.001 >
    Parametry > LimitHasla

    Andrzej K.

  • 8. Data: 2003-10-04 18:01:46
    Od: "alug" <a...@n...gazeta.pl>

    > Podejrzewam, Uleczko, że absolutnie nie jestes w temacie.
    mozliwe ze ekspertem nie jestem, ale mi sie pojawilo zadanie zmiany hasla.
    Zmienilam i dziala. To tyle.
    Baj.

    Uleczka abslolutnie nie w temacie

  • 9. Data: 2003-10-05 13:41:16
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik alug napisał:
    > Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości

    > mozliwe ze ekspertem nie jestem, ale mi sie pojawilo zadanie zmiany hasla.
    > Zmienilam i dziala. To tyle.

    No ta. Absolutnie nie w temacie.

    Maddy "czy tylko ja mam takie zboczenie że czytam wątek zanim odpowiem
    na ostatni post?"

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 10. Data: 2003-10-05 14:18:38
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    > Maddy "czy tylko ja mam takie zboczenie że czytam wątek zanim odpowiem
    > na ostatni post?"
    >
    > --

    Najlepszym sie zdarza, ze "nie" nawet tematu.

    Karol