  • Data: 2006-12-03 10:17:49
    Temat: Re: czy odtwarzacz mp3 można wrzucić w koszty?
    Od: "-ZED-" <w...@t...polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

    Hej!

    "Robert R." <d...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:ekssa8$dqj$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A jeśli skończy Ci się tusz koloorowy i kupisz drugi w koszty, to pachnąca czy ta
    druga?

    Normalne KUP. Choćby dlatego, że drukarka w niektórych okolicznościach
    składa kolor czarny z CMYK lub CMY. ;-)
    Ten problem mnie akurat nie dotyczy, bo u nas zużywa się wszystko.
    Co nie zmienia meritum - czy US wyrzuci pendrive z funkcją MP3, jeśli ów
    będzie zapisany jako "odtwarzacz MP3".
    Jako przedsiębiorca mogę słuchać radia i znajomość informacji gospodarczych
    jest mi potrzebna. A nawet reklam mogę słuchać. Podobnie w odtwarzaczu MP3 -
    słucham sobie reklam radiowych - nagranych uprzednio. Bez problemu mógłbym
    kupić TV, projektor, czy cokolwiek innego - zajmujemy się reklamą.
    Ale - kontrola jest papierkologiczna, a na fakturze byłby "odtwarzacz mp3",
    a to się zaraz z rozrywką kojarzy.

    --
    Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 >
    A niby po co spotykać się z kimś na żywo, jeśli nie do rżnięcia? Wszystko