  • 1. Data: 2005-05-31 00:30:12
    Temat: czy skladka zdrowotna jest kosztem przy ryczalcie?
    Od: slimak <s...@w...pl>

    kiedys dowiedzialem sie w US ze przy ryczalcie nie ma kosztow
    a dzis pani mi mowi ze kosztem jest skladka zdrowotna .... wiec jak to jest?

  • 2. Data: 2005-05-31 06:04:34
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Tue, 31 May 2005 02:30:12 +0200, slimak napisał(a):

    > kiedys dowiedzialem sie w US ze przy ryczalcie nie ma kosztow
    > a dzis pani mi mowi ze kosztem jest skladka zdrowotna .... wiec jak to jest?

    To źle mówi !! Składka zdrowotna nie jest kosztem !!
    Odlicza się ją od podatku należnego ( jak jest od czego ).

    --
    Mieczysław
    ----

  • 3. Data: 2005-05-31 12:05:49
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Mieczysław wrote:

    > To źle mówi !! Składka zdrowotna nie jest kosztem !!
    > Odlicza się ją od podatku należnego ( jak jest od czego ).

    Kosztem - nie doslownie - ale na to wychodzi - sa natomiast skladki na
    ubezpieczenia spoleczne.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2005-06-03 13:54:18
    Od: "WP" <w...@s...pl>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości

    > Kosztem - nie doslownie - ale na to wychodzi - sa natomiast skladki na
    > ubezpieczenia spoleczne.
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    Wg mnie kosztem jest te 0,75%, a 7,75% odlicza sie od podatku
    WP

  • 5. Data: 2005-06-03 18:24:15
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 3 Jun 2005, WP wrote:

    >+ Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał
    >+ > Mieczysław wrote:
    >+ >
    >+ >> To źle mówi !! Składka zdrowotna nie jest kosztem !!
    [...]
    >+ > Kosztem - nie doslownie - ale na to wychodzi - sa natomiast skladki na
    >+ > ubezpieczenia spoleczne.
    >+
    >+ Wg mnie kosztem jest te 0,75%,

    ...sprawdź w ustawie że posłowie byli innego zdania :[
    Jest wyraźny zapis w art. 23 !
    Efektywnie mamy 0,75% podstawy ubezpieczenia jako podatek :(

    >+ a 7,75% odlicza sie od podatku

    ...a to tak...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd