  • 1. Data: 2005-05-31 04:03:36
    Temat: ulga remontowa-czy ktoś wie?
    Od: "Wojtek W" <w...@w...pl>

    Witam,
    mam pytanko. Czy jeżeli w tym roku stanę się właścicielem nieruchomości,
    to będę mógł skorzystać z ulgi remontowej? Dodam, że w ostatnich 2 latach
    poprzedni właściciel korzystał z ulgi remontowej, jednak w bardzo małym
    wymiarze.

  • 2. Data: 2005-05-31 06:14:39
    Temat: Re: ulga remontowa-czy ktoś wie?
    Od: "kristof" <A...@w...pl>

    Użytkownik "Wojtek W" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > to będę mógł skorzystać z ulgi remontowej? Dodam, że w ostatnich 2 latach
    > poprzedni właściciel korzystał z ulgi remontowej, jednak w bardzo małym

    Raczej tak, ale tylko do wysokości 1/3 ulgi. (ale nie z uwagi na
    poprzedniego wlasciciela tylko moment startu korzystania z ulgi.)

    Było to walkowane już nie jeden raz! W tamtym roku i w tym roku... Byly
    nawet artykuly w kilku gazetach (np. prawnej i wyborczej).

    Pzdr

    krzysiek

  • 3. Data: 2005-05-31 06:27:15
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    kristof wrote:

> [...]
    >
    > Było to walkowane już nie jeden raz! W tamtym roku i w tym roku... Byly
    > nawet artykuly w kilku gazetach (np. prawnej i wyborczej).

    A możesz się wytłumaczyć z tej 1/3 ulgi?

  • 4. Data: 2005-05-31 07:38:51
    Od: "kristof" <A...@w...pl>

    > A możesz się wytłumaczyć z tej 1/3 ulgi?

    nie bo to bzdura:-( sam nie wiem czemu tak napisalem... chodzilo mi o to ze
    na wykorzystanie ulgi jest 1/3 okresu a nie kwoty.... (co tez w sumie jest
    oczywiste...)
    sorry za tego lapsusa....

    pzdr
    krzysiek

  • 5. Data: 2005-05-31 08:13:47
    Od: "wojciech" <w...@p...onet.pl>

    ulga przypisana jest do podatnika a nie do obiektu. Tak skorzystasz w tym
    roku z ulgi remontowej. Do wysokości podanej w ustawie pomniejszonym o twoje
    dotychczasowe odpisy remontowe.