  • Data: 2002-02-18 17:17:09
    Temat: Re: czy wartosc remanentu poczatkowego ...
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Dzejk" <3...@p...com> wrote in message
    news:a4le0n$h0h$1@pingwin.acn.pl...
    > zawiadomienie pewnie trzeba wyslac z 7 dni wczesniej.
    > a za zrobienie remenetu sie przeciez urzedowi nie placi.
    > wiec co chcesz DOPLACAC.
    >
    > moim zdaniem rozwiazanie z remanentem pod koniec stycznia, aby uciec od
    > podatku to SUPER POMYSL.
    > dzejk

    Za zrobienie remanentu PLACI SIE WLASNYM CZASEM.

    Przy okazji prosze mi wytlumaczyc Jakim cudem chce Pan przed podatkiem
    uciec,
    skoro podatku sie za styczen nie placi, lecz tylko ZALICZKE.

    No ale przyjmijmy, ze chce Pan uciec przed zaliczka.

    Jesli remament na koniec stycznia jest MNIEJSZY niz na koniec grudnia,
    jest Pan do przodu. Jesli wiekszy - traci Pan.

    Biorac pod uwage, ze na ogol kazdy stara sie na koniec roku "obnizyc stan",
    jest duze prawdopodobienstwo, ze sie doplaci