  • Data: 2002-02-18 17:52:12
    Temat: Re: czy wartosc remanentu poczatkowego ...
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 18 Feb 2002, Boguslaw Szostak wrote:
    [...]
    >+ Za zrobienie remanentu PLACI SIE WLASNYM CZASEM.

    Ta.... jest !
    Zależy ile tego lezy "na stanie".
    Jak 20 harddysków to można się poświęcić, a ze względu
    na podatek - warto :)
    (przypomnę że wątek mnie nie dotyczy :))

    [...czepia się...ma rację :)...]
    >+ No ale przyjmijmy, ze chce Pan uciec przed zaliczka.
    >+
    >+ Jesli remament na koniec stycznia jest MNIEJSZY niz na koniec grudnia,
    >+ jest Pan do przodu. Jesli wiekszy - traci Pan.

    Uciekł waści początek wątku: gość miał magazyn zapchany
    (harddyskami;) ? - nie wiem) w grudniu, w styczniu wszystko
    upłynnił - więc... zgadza się !

    >+ Biorac pod uwage, ze na ogol kazdy stara sie na koniec roku "obnizyc stan",
    >+ jest duze prawdopodobienstwo, ze sie doplaci

    "na ogól każdy" - ale pytający albo nie wiedział albo nie dał
    rady. Więc rady na tą radę są jak znalazł :)

    Pozdrowienia, Gotfryd