  • Data: 2008-11-20 20:09:41
    Temat: Re: dane na fakturze
    Od: Andrzej <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Lis, 20:33, a...@g...com wrote:

    > Tam wszyscy posługują się takimi portmonetkami elektronicznymi, gdybym
    > poprosił o przelew, to i tak przyszedłby z exchangera... Krótko
    > mówiąc, muszę się zdać na to, co mi powie. Podtrzymuję pytanie, czy
    > (teoretycznie i praktycznie) jakieś kłopoty mogą spaść _na mnie_,
    > gdyby okazało się, że mnie oszukał.

    Sprobuj jakos ustalic jego dane, moze po prostu wyslij maila z prosba
    o dokladne dane podmiotu, z ktorym wspolpracujesz.
    Jesli to program partnerski, to musi byc cos w rodzaju umowy/
    regulaminu na stronie do zaakceptowania. Pewnie jakas nazwa czy inne
    dane padaja, mozna po nich sprobowac wyszukac w necie.
    Poza tym, do celow podatkowych u nas wazne jeszcze moze byc, czy ten
    kraj należy do UE czy nie.

    Andrzej
    www.album.radom.pl