  • 21. Data: 2015-03-10 20:01:45
    Temat: Re: darowizna
    Od: "JS" <i...@o...pl>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Oczywiście, gdyż tam gdzie ja się schylam po mydło, jest to całkowicie
    >bezpieczne. Dlatego nie mogę określić jakie błędy językowe są
    >charakterystyczne dla jakiej grupy dewiantów.

    Dla ciebie bezpiecznie i przyjemnie. Sami swoi zapewne...
    Do jakiej grupy dewiantów kwalifikują cię twoje błędy językowe? :-)

  • 22. Data: 2015-03-10 21:34:54
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Nieruchomości?
    No, no, ...

    -----

  • 23. Data: 2015-03-10 21:48:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-03-10 o 21:34, pisze:
    > Nieruchomości?
    > No, no, ...
    >

    > -----

    Źle wnioskujesz. Wymaga, ale nie dlatego że darowizna, tylko dlatego, że
    nieruchomość.

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2015-03-11 02:58:18
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Masz duże doświadczenie widzę w tym zakresie. Czyżbyś się kiedyś
    > nieopatrznie schylił po mydło w czasie pisania?

    Niektorzy się schylają bo im spadło, inni upuszczają, zeby się schylić.

  • 25. Data: 2015-03-11 02:59:00
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > Też pudło.

    albowiem?

  • 26. Data: 2015-03-11 09:01:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-03-11 o 02:59, witek pisze:

    > albowiem?

    To ja się pytam.

    --
    Liwiusz

  • 27. Data: 2015-03-11 16:52:51
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 11.03.2015 o 02:58, witek pisze:

    > Niektorzy się schylają bo im spadło, inni upuszczają, zeby się schylić.

    A to już nie moje doświadczenia.

  • 28. Data: 2015-03-11 20:00:20
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 10.03.2015 o 20:01, JS pisze:

> [...]
    >
    > Dla ciebie bezpiecznie i przyjemnie. Sami swoi zapewne...
    > Do jakiej grupy dewiantów kwalifikują cię twoje błędy językowe? :-)

    Nie mam pojęcia, jak mówiłem, nie mam doświadczeń z dewiacjami.

  • 29. Data: 2015-03-12 18:34:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > To ja się pytam.

    albowiem KC wymaga aby umowa byla w formie notarialnej.
    Jesli nie jest w formie notarialnej to po prostu jej nie ma.
    Przy czym od razu rozdziel umowe darowizny od wykonania darowizny bez
    umowy.

    co nie tak?

  • 30. Data: 2015-03-12 18:36:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    .pl...

    > Nie mam pojęcia, jak mówiłem, nie mam doświadczeń z dewiacjami.

    pojecie dewiacji jest wzgledne.
    jesk sie w tym siedzi po uszy to sie nie zauwaza dewiacji.