  • 11. Data: 2015-03-06 12:01:57
    Temat: Re: darowizna
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    wiecie czy strzelacie z dupy dla grantu?

  • 12. Data: 2015-03-06 12:49:25
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 06.03.2015 o 12:01, identyfikator: 20040501 pisze:
    > wiecie czy strzelacie z dupy dla grantu?

    Liwiusz wie

  • 13. Data: 2015-03-06 16:22:54
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 06.03.2015 o 12:01, identyfikator: 20040501 pisze:
    > wiecie czy strzelacie z dupy dla grantu?

    O, juz się zaczyna. Kryć się, zaraz nas wyzwie od POpaprańców czy coś w
    tym stylu.

    p. m.

  • 14. Data: 2015-03-06 16:46:27
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    no ciebie pedale napewno...

  • 15. Data: 2015-03-06 19:29:17
    Od: "JS" <i...@o...pl>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" napisał w wiadomości grup

    > no ciebie pedale napewno...

    Nie "napewno" tylko "na pewno". Razem to tylko cioty piszą.

    JS

  • 16. Data: 2015-03-08 03:20:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > Nie wymaga.

    no dobrze, umowa darowizny wymaga.

  • 17. Data: 2015-03-08 08:47:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-03-08 o 03:20, witek pisze:

    > no dobrze, umowa darowizny wymaga.

    Też pudło.

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2015-03-09 19:40:02
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 06.03.2015 o 19:29, JS pisze:
    > Nie "napewno" tylko "na pewno". Razem to tylko cioty piszą.

    Masz duże doświadczenie widzę w tym zakresie. Czyżbyś się kiedyś
    nieopatrznie schylił po mydło w czasie pisania?

  • 19. Data: 2015-03-09 21:08:54
    Od: "JS" <i...@o...pl>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Masz duże doświadczenie widzę w tym zakresie. Czyżbyś się kiedyś
    > nieopatrznie schylił po mydło w czasie pisania?

    Do ciebie mi daleko, ty schylasz się po mydło celowo :-)

  • 20. Data: 2015-03-09 21:47:25
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 09.03.2015 o 21:08, JS pisze:

    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Do ciebie mi daleko, ty schylasz się po mydło celowo :-)

    Oczywiście, gdyż tam gdzie ja się schylam po mydło, jest to całkowicie
    bezpieczne. Dlatego nie mogę określić jakie błędy językowe są
    charakterystyczne dla jakiej grupy dewiantów.