  • Data: 2005-05-15 10:38:54
    Temat: Re: darowizna- pomocy!!!!!
    Od: "Micz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    bardzo dziekuje wszystkim za zainteresowanie moją sprawą, ale dalej nie wiemy do
    końca co robić. Zwrócę się i do doradcy i prawnika ( innego!). Ale może znacie
    odpowiedż jeszcze na pytania poniżej:

    > nie wspominjąc o tym że w roku np. 2001 dostał depozyt nieprawidłowy od
    > osoby obcej mającej pokrycie w dochodach.

    - dlaczego sprzedaż bedzie fikcyjna skoro jest to jego własność i jako kwotę np.
    wpisze wartość dużo zaniżoną np. 10 000 zł, ( wiem ,że pytanie naiwne, ale
    właściwie dlaczego?) US do wymiaru podatku i tak przyjmie wartość rynkową, a taki
    podatek jesteśmy w stanie uiścić
    - czy mając pelnomocnictwo notarialne do zarządu całą nieruchomością może
    pełnomocnik sprzedać dom bez wiedzy właściciela, a właściwie w tym wypadku bez jego
    uczestnictwa w urzędach i bez jego podpisów
    pozdrawiam