    From: "Tanga" <t...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: deklaracja?
    Date: Sat, 28 Dec 2002 07:52:22 +0100

    Użytkownik "maup" <k...@m...in.tarnow.pl> napisał w wiadomości
    news:3E0CCA36.4080705@md.in.tarnow.pl...
> [...]
    nie

    > Przywalili ci karę i jeszcze nie pamiętasz???
    >
    > Informujesz (do 20 stycznia) o przyjętej metodzie rozliczania się z
    > podatku dochodowego oraz o zaprowadzonych w tym zboznym celu ewidencjach.

    > --
    > = Pozdrawiam ================================ MauP ==
    > = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =
    > = " Uuuk ! - tlumaczyl cierpliwie bibliotekarz..." ==

    Witam,
    przeczytaj wypowiedź Sark'a dot. tematu "Nowy rok 2003-co robić w DG"
    wyczerpująca odpowiedź!
    Pozdrawiam
    Tanga
    p.s.
    Jeżeli do 20 stycznia podatnik nie zgłosił likwidacji DG lub nie dokonał
    wyboru innej formy opodatkowania uważać się będzie, że podatnik nadal chce z
    tej formy opodatkowania korzystać i wybrał ją na kolejny rok podatkowy
    (oficjalna interpretacja przepisów -US W-wa Bielany)