  • 1. Data: 2002-12-27 03:12:17
    Temat: deklaracja?
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    sluchajncie, jaka deklaracje musi zlozyc w us mala firma na poczatku roku? w
    zeszlym roku przywalili mi za to kare - cos o wyborze rozliczenia z us? nie
    wiecie dokladnie o co chodzi i do kiedy to mozna skladac?

  • 2. Data: 2002-12-27 21:46:30
    Temat: Re: deklaracja?
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    rena wrote:
    > sluchajncie, jaka deklaracje musi zlozyc w us mala firma na poczatku roku? w
    > zeszlym roku przywalili mi za to kare - cos o wyborze rozliczenia z us? nie
    > wiecie dokladnie o co chodzi i do kiedy to mozna skladac?

    Przywalili ci karę i jeszcze nie pamiętasz???

    Informujesz (do 20 stycznia) o przyjętej metodzie rozliczania się z
    podatku dochodowego oraz o zaprowadzonych w tym zboznym celu ewidencjach.

    --
    = Pozdrawiam ================================ MauP ==
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =

  • 3. Data: 2002-12-28 06:52:22
    Od: "Tanga" <t...@p...pl>

    Użytkownik "maup" <k...@m...in.tarnow.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =
    > = " Uuuk ! - tlumaczyl cierpliwie bibliotekarz..." ==

    Witam,
    przeczytaj wypowiedź Sark'a dot. tematu "Nowy rok 2003-co robić w DG"
    wyczerpująca odpowiedź!
    Pozdrawiam
    Tanga
    p.s.
    Jeżeli do 20 stycznia podatnik nie zgłosił likwidacji DG lub nie dokonał
    wyboru innej formy opodatkowania uważać się będzie, że podatnik nadal chce z
    tej formy opodatkowania korzystać i wybrał ją na kolejny rok podatkowy
    (oficjalna interpretacja przepisów -US W-wa Bielany)