  • Data: 2002-04-24 20:14:05
    Temat: Re: delegacja a KPiR
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 23 Apr 2002, Sark wrote:
    [...]
    >+ > BTW: bilety komunikacji miejskiej tez wpisuję.
    [...]
    >+ Tez wpisuję (wałemm), ale jak wychodzi że będę
    >+ dużo korzystał to kupuję pakiet biletów na
    >+ fakturę, prościej

    ...i kiedy wliczasz w KUP ?
    Przy zakupie ? (myślę o zarzucie: przecież Pan
    jeździ prywatnie -:[ !) A może w delegacji ?
    (ale wtedy wskazując "bilety z zakupu nr..." ?)
    Hm...

    BTW: kilka razy widziałem pytanie o bilety miesięczne;
    jeśliba twoja technologia była "podatkowo koszerna" -:)
    to b.m. też powinien... Mi nie zależy to nie sprawdzałem,
    ale proste rzeczy a ile ciekawych wątpliwości :( :>

    Pozdrowienia, Gotfryd