  • 1. Data: 2005-02-07 09:34:17
    Temat: denerwujący płatnik
    Od: "nnowy" <n...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Mam mały problem.
    Mój Płatnik chodzi elegancko i nie mam zastrzeżeń poza jedną rzeczą...
    Odpalam go, wypełniam jakiąś deklaracje a on pyta mnie o "Kwotę przeciętnego
    wynagrodzenia dla dobrowolnego ub. chorobowego", więc wprowadziłem tą kwotę
    za pierwszy, drugi i trzeci kwartał 2004 roku (bo tych brakowało).
    Wypełniłem deklaracje zatwierdzam, wysyłam i wszystko gra.
    Otwieram go ponownie i jak chce wypełnić deklarację, to znowu mnie pyta o
    to samo - nie zapisuje tych wprowadzonych kwot o średnim wynagrodzeniu -
    zawsze musze wprowadzać to na nowo i strasznie mnie to wkurza.
    Ktoś wie dlaczego tak się dzieje?
    Wprowadzanie tego na okrągło jest dość uciążliwe.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-02-07 10:05:13
    Temat: Re: denerwujący płatnik
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Wprowadzanie tego na okrągło jest dość uciążliwe.

    Sprawdź ... i podaj .. jaką wersję Płacznika masz zainstalowaną ??

    pozdrawiam
    fart

  • 3. Data: 2005-02-07 10:10:47
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    nnowy wrote:

> [...]
    > wkurza. Ktoś wie dlaczego tak się dzieje?
    > Wprowadzanie tego na okrągło jest dość uciążliwe.

    To znaczy, że nadal masz już nieaktualną wersję 6.02. Obecnie
    obowiązuje 6.03. Nawet do poprzedniej wersji były poprawki do
    ściągnięcia ze strony ZUS naprawiające ten błąd

  • 4. Data: 2005-02-07 14:53:17
    Od: "nnowy" <n...@g...pl>

    > To znaczy, że nadal masz już nieaktualną wersję 6.02. Obecnie
    > obowiązuje 6.03. Nawet do poprzedniej wersji były poprawki do
    > ściągnięcia ze strony ZUS naprawiające ten błąd

    sprawdzę dzięki