  • 1. Data: 2004-06-04 16:39:19
    Temat: (dez)info z US
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>

    pobieram ja dziś deklarację VAT7 co by ją zdążyć wypełnić do 25 czerwca
    a miła pani, podając mi tę deklarację, notebene ksero, z uśmiechem mówi,
    że ona już nie jest ważna, bo dziś wyszło/podpisano/ukazało się
    rozporządzenie, zmieniające ten wzór deklaracji na troszeczkę inny. I to
    byłoby na tyle

    andy_nek

  • 2. Data: 2004-06-04 17:51:51
    Temat: Re: (dez)info z US
    Od: "Opix" <f...@v...pl>

    Użytkownik "Andrzej Kłos" <a...@k...wp.pl> napisał w
    wiadomości news:c9q8f6$4sr$1@inews.gazeta.pl...

    i o to chodzi rzad walczy z bezrobociem -drwale maja pracę ,tartaki
    ,papiernie, skupy makulatury, elektrownie, wodociagi,
    drukarze,producenci farby,importerzy komponentów do farb, projektanci ,
    programiści i transport ,dziennikarze ,tłumacze ustaw na nasze
    ,dzierżawcy sal do nauki i interpretacji ,nie mówiąc o tym że dodatkowe
    obroty notuje poczta,telekomunikacja i stacje benzynowe
    w zasadzie to idąc tym tropem wszelkie druki powinny się zmieniać w
    państwie co miesiąc -ile ludzkiego potencjału potrafi wygenerować
    tylko jeden druk

    --
    pozdrawiam

    Opix

  • 3. Data: 2004-06-04 21:17:09
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 4 Jun 2004, Andrzej Kłos wrote:

> [...]
    >+ że ona już nie jest ważna, bo dziś wyszło/podpisano/ukazało się
    >+ rozporządzenie, zmieniające ten wzór deklaracji na troszeczkę inny.

    Ano, było. Mnie interesuje co by było jakby ktoś zdążył 31.V. złożyć
    deklarację VAT (a co, nie wolno ? :)) :]

    >+ I to byłoby na tyle

    ...byłoby (wrrrrr !)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 4. Data: 2004-06-04 22:10:21
    Od: Andrzej<a...@p...pl>

    No np.ja wysłąłem 2 czerwca deklarację za maj na tych nowych /choć
    już nieaktualnych/ drukach-mam nadzieję,że nie trzeba skłądać
    korekty deklaracji

    -> http://usenet.pomocprawna.info