eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkidlaczego mam pracowac dla panstwa skoro panstwo nie pracuje dla mnie › Re: dlaczego mam pracowac dla panstwa skoro panstwo nie pracuje dla mnie
  • Data: 2003-06-23 09:00:36
    Temat: Re: dlaczego mam pracowac dla panstwa skoro panstwo nie pracuje dla mnie
    Od: "SPP" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    queba wrote:

    no to prosto:

    :: czy sa jakies znizki w zusie dla studentow ?

    Nie ma,

    :: czy musze placic ten pierd... zus?

    Tak,

    ... nie moge zalozyc
    :: sobie takiego konta i sam gromadzic pieniadze?

    Możesz, z tego co Ci zostanie po opłaceniu m.in. ZUS,

    :: no i co z ta licencja? moge czy nie moge wydawac takiej
    :: licencji na swoj utwor?

    Przypuszczam, że tak, ale podatek i tak będziesz musiał zapłacić.

    spp
    spp(na)op.pl