eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkidlaczego mam pracowac dla panstwa skoro panstwo nie pracuje dla mnie › Re: dlaczego mam pracowac dla panstwa skoro panstwo nie pracuje dla mnie
    From: "Marg" <m...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: dlaczego mam pracowac dla panstwa skoro panstwo nie pracuje dla mnie
    Date: Mon, 23 Jun 2003 13:12:04 +0200

    > czy musze placic ten pierd... zus? nie moge zalozyc sobie takiego konta i
    > sam gromadzic pieniadze? z checia wydalbym je na inwestycje a nie na
    laski
    > po 80 ktore przyjechaly z syberii i nawet wojny niewidzialy ( mam taka
    jedna
    > znajoma babcie , duzo mi mowila o tamtych czasach a renty dostaje 1600zł)

    Z babć to koleś zejdź - mało wiesz o tamtym okresie - ludzie tam w
    spartańskich mrozach cięzko pracowali żeby dostać troche zboza i upiec coś
    co przypominało placek - jedli komosę, chwasty i trawę, stracili dobytek
    całego życia - wielu zginęło przy cięzkich chorobach - nie bylo lekarstw -
    krasc tez nie bylo jak. Te babcie wolałyby walczyć za ojczyznę. Ich
    marzeniem było najeść się do syta przed śmiercią kartofli, jakie dostawały
    świnie. Poczytaj lepiej jakieś książki na ten temat, a nie wyskakujesz z
    taką opinią. I to nie renty zapewne dostaje tyle ta babcia, tylko emerytury
    za przepracowane lata, plus dodatek dla sierot ew. + dodatek kombatancki +
    ew. renta inwalidzka. Myślę, że za te lata cierpienia - należy się im
    przynajmniej spokojna starość. Gwarantuję, że nie chciałbyś się kiedyś
    głodny obudzić przy 40 stopniowym mrozie w baraku. Myślałeś, że Syberia,
    rzeka Amudaria to Bahama???

    Jak jesteś obywatelem - to w następnych wyborach nie głosuj na komunistów
    koleś - daj szansę ludziom myślącym - to prawda ze teraz z 70% wydatków
    socjalnych idzie na pseudokaleków i oszustów, ale dopóki nie naprawią planu
    rozwoju gospodarki nici z Twoich zwolnień na ZUS. Póki co płać - wiedząc, że
    tylko co 4 wpłacona przez Ciebie złotówka trafi tam gdzie powinna. A Twoje
    Państwo gówno obchodzi, że jesteś przedsiębiorczy student i chcesz
    zwolnienia z ZUS i podatków - obcieli Ci już zniżki na PKP i obetną jeszcze
    więcej, a konkurencja nie śpi - studentów coraz więcej - pracy coraz mniej,
    a życie ucieka....