  • 1. Data: 2005-04-06 07:26:42
    Temat: do kiedy zaplacic podatek (pit37)
    Od: "kolin82" <k...@o...pl>

    Witam!

    z tego co policzylem mam podatek do zaplaty, a ze robilem to 1 raz to ie
    wiem do kiedy mam to zaplacic, czy musze to zrobic przed zlozeniem pitu37,
    czy po... a jezeli po to do kiedy mam termin?

    Dzieki za pomoc
    pozdrawiam
    Kolin

  • 2. Data: 2005-04-06 09:31:41
    Temat: Re: do kiedy zaplacic podatek (pit37)
    Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > wiem do kiedy mam to zaplacic, czy musze to zrobic przed zlozeniem pitu37,
    > czy po... a jezeli po to do kiedy mam termin?

    Nie, sklada sie PIT i czeka na przyslanie pisma stwierdzajacego ile i do
    kiedy trzeba wplacic. Byc moze, ze urzedniczka przyjmujaca PIT, kaze to
    zrobic od razu.

    Leszek

  • 3. Data: 2005-04-06 09:39:27
    Od: "kolin82" <k...@o...pl>

    a jak zloze deklaracje poczta.. to czekam na pismo tak?

  • 4. Data: 2005-04-06 09:50:28
    Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kolin82"

    >a jak zloze deklaracje poczta.. to czekam na pismo tak?

    Wtedy napewno tak. Przysylaja list polecony z potwierdzeniem odbioru, ze
    trzeba w okreslonym terminie wplacic okreslona kwote na podane w liscie
    konto.

    Leszek

  • 5. Data: 2005-04-06 09:54:11
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik LECH DUBROWSKI napisał:

    > Nie, sklada sie PIT i czeka na przyslanie pisma stwierdzajacego ile i do
    > kiedy trzeba wplacic. Byc moze, ze urzedniczka przyjmujaca PIT, kaze to
    > zrobic od razu.

    Skąd te bzdury??? Podatek wyliczony w zeznaniu, pomniejszony o wpłacone
    w roku podatkowym zaliczki należy wpłacić bez wezwania do 30 kwietnia (w
    tym roku ze względu na układ dni wolnych od pracy do 2 maja).

    pzdr

    Tomek

  • 6. Data: 2005-04-06 09:57:01
    Od: c...@r...com (ChrisS)

    Witam,

    CO TO, PRIMA APRILIS !!!!!?????
    Jak uważasz, że gość jest leniwy i nie chce mu się czytać, to wyślij go
    na drzewo a nie wypisuj takich rzeczy !!!

    Do kolin82:
    termin wpłaty podatku dochodowego wynikającego z zeznania pit-37 za rok
    2004 upływa 2 maja 2005 (30 kwietnia to sobota - dzień wolny zgodnie z
    Ordynacją podatkową). Bez względu na to, czy zeznanie złożyłeś 2
    stycznia czy wyślesz je pocztą o 23:59 2 maja, wynikającą z niego kwotę
    do zapłaty powinieneś:
    - wpłacić w kasie US lub na poczcie najpóźniej 2 maja albo
    - zlecić przelew z Twojego rachunku bankowego w takim terminie, aby jego
    obciążenie nastąpiło najpóźniej 2 maja.

    Pozdrawiam
    ChrisS

  • 7. Data: 2005-04-06 12:50:44
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    LECH DUBROWSKI wrote:

    > Nie, sklada sie PIT i czeka na przyslanie pisma stwierdzajacego ile i do
    > kiedy trzeba wplacic. Byc moze, ze urzedniczka przyjmujaca PIT, kaze to
    > zrobic od razu.

    Że niby co?

  • 8. Data: 2005-04-06 12:51:22
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    LECH DUBROWSKI wrote:

    > Wtedy napewno tak. Przysylaja list polecony z potwierdzeniem odbioru, ze
    > trzeba w okreslonym terminie wplacic okreslona kwote na podane w liscie
    > konto.

    Aleś się chłopie urżnął.
    Głowa cię nie boli?

  • 9. Data: 2005-04-07 11:29:38
    Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl>

    > Skąd te bzdury???

    Moja wina, napisalem tak bo mialem inna sytuacje:
    1. Zlozylem PIT "z duzym" zwrotem
    2. Dostalem pieniadze na konto
    3. Wybuchala awantura bo p. dyrektor US uznala moje zadanie za bezprawne
    4. Dostalem pismo US zeby zlozyc dodatkowe dokumenty
    5. Kontrola skarbowa przejrzala te dokumenty i oczywiscie potwierdzila
    slusznosc decyzji swojej p. dyrektor.
    6. Dostalem pismo z zadaniem zwrotu pieniedzy
    7. Zwrocilem pieniadze do US

    Leszek