  • 1. Data: 2007-01-23 17:49:35
    Temat: dochodowka
    Od: "seb" <s...@w...pl>

    Witajcie

    Jesli teraz zloze PIT36 to do kiedy musze zaplacic podatek wynikajacy z tej
    deklaracji

    seba

  • 2. Data: 2007-01-23 19:07:32
    Temat: Re: dochodowka
    Od: "Piotrek." <p...@t...pl>

    Użytkownik "seb" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witajcie
    >
    > Jesli teraz zloze PIT36 to do kiedy musze zaplacic podatek wynikajacy z
    > tej deklaracji
    >
    > seba

    do 30 kwietnia

  • 3. Data: 2007-01-23 19:31:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 23 Jan 2007, seb wrote:

    > Witajcie
    >
    > Jesli teraz zloze PIT36 to do kiedy musze zaplacic podatek wynikajacy z tej
    > deklaracji

    Na mój gust - do ostatniego kwietnia.

    Co wzbudza Twoje wątpliwości?

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2007-01-23 19:47:07
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> w

    > Na mój gust - do ostatniego kwietnia.

    Na mój też.

    > Co wzbudza Twoje wątpliwości?

    Może to, że jego US juz teraz wywiesił info, że w długi weekend majowy (28
    kwietnia - 6 maja) to /óni nie otwierą podwojów/, a poniedziałek 30 kwietnia
    np. w sobotę 15 grudnia odrobią ;-)
    Właściwie nie miałbym nic przeciwko, żeby bank przyjął zlecenie 30 kwietnia,
    konto obciążył, ale pieniądze przelał zgodnie ze schematem odrabiania ;>
    A bo wiadomo co KIR zrobi...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 5. Data: 2007-01-24 07:19:17
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 23 Jan 2007 19:47:07 +0000, 'Tom N' napisał(a):

    > Właściwie nie miałbym nic przeciwko, żeby bank przyjął zlecenie 30 kwietnia,
    > konto obciążył, ale pieniądze przelał zgodnie ze schematem odrabiania ;>
    > A bo wiadomo co KIR zrobi...

    To co zrobi KIR nie ma żadnego znaczenia. Ważne jets tylko kiedy bank
    płacącego obciąży rachunek.