  • 1. Data: 2008-04-18 08:31:45
    Temat: dostarczenie PITa do US
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    jak to jest z tym dostarczeniem??
    straszą nas teraz strajkiem <tfu tfu> Poczty Polskiej.
    poprzednimi latami wysyłałem PITa dokładnie ostatniego możliwego dnia, czyli
    bankowo nie dotarł tego dnia do Urzędu. nigdy nie miałem z tego powodu
    kłopotów (mimo wezwania do kontroli). kłopotów nie miałem bo Urząd był
    "ludzki" czy bo liczy się data stempla??

    w tym roku udało mi się wyrobić tydzień przed czasem i teraz straszą
    strajkiem więc wysyłać pocztą czy nie??

    pzdr
    Piotr

  • 2. Data: 2008-04-18 08:57:25
    Temat: Re: dostarczenie PITa do US
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    P.H. <k...@g...w.sieci> wrote:
> [...]
    > kłopotów (mimo wezwania do kontroli). kłopotów nie miałem bo Urząd był
    > "ludzki" czy bo liczy się data stempla??

    Musisz wyslac maksymalnie ostatniego wskazanego dnia. Nie jest istotne
    kiedy pit dotrze do US.

    a.

  • 3. Data: 2008-04-18 08:57:31
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    P.H. w <news:fu9ma1$r0$1@inews.gazeta.pl>:

> [...]
    > "ludzki" czy bo liczy się data stempla??

    Data stempla.

    > w tym roku udało mi się wyrobić tydzień przed czasem i teraz straszą

    Tak czy siak dowód złożenia pieczołowicie przechowywać trzeba.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 4. Data: 2008-04-18 10:00:57
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    P.H. wrote:
> [...]
    > Urząd był "ludzki" czy bo liczy się data stempla??
    >
    > w tym roku udało mi się wyrobić tydzień przed czasem i teraz straszą

    Liczy sie data stempla poczty polskiej.
    przy czym data stempla poczty niemieckiej się nie liczy.

  • 5. Data: 2008-04-18 13:19:49
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > przy czym data stempla poczty niemieckiej się nie liczy.

    a co wtedy sie liczy, termin dostarczenia?

    a.

  • 6. Data: 2008-04-18 14:44:18
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Wemif wrote:

    > a co wtedy sie liczy, termin dostarczenia?
    termin dostarczenia do US lub konsulatu

  • 7. Data: 2008-04-19 16:06:29
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    No niezupełnie.
    Miałem wezwanie do US, bo PIT dotarł półtora miesiąca po terminie mimo, że
    nie wysyłałem w ostatnim dniu a ponad tydzień naprzód (ewidentna "zasługa"
    poczty).
    Zaniosłem potwierdzenie nadania z poczty, pani wyprosiła mnie na korytarz,
    zrobiła ksero i coś tam jeszcze, potem zostałem zawołany i dowiedziałem się,
    że US sprawdzi jeszcze kopertę i o ile data na niej bedzie zgodna z moim
    dowodem nadania to ok (nie będą mnie wtedy zawiadamiać) a jeżeli nie to
    dostanę wezwanie na dalszy ciąg zabawy ;-)
    Tak więc lepiej chyba osobiscie zanieść i mieć święty spokój.
    Jacek

  • 8. Data: 2008-04-19 18:18:55
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Jacek napisał(a):
> [...]
    > zawiadamiać) a jeżeli nie to dostanę wezwanie na dalszy ciąg zabawy ;-)
    > Tak więc lepiej chyba osobiscie zanieść i mieć święty spokój.

    Ciekawe dlaczego od razu nie zaczęli kontroli od sprawdzenia daty na
    kopercie...

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 9. Data: 2008-04-20 11:14:05
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Tak by było logicznie i dla podatnika przyjemniej, ale tu chyba nie o to
    chodzi
    Jacek

  • 10. Data: 2008-04-21 19:29:37
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jacek wrote:
> [...]
    > zawiadamiać) a jeżeli nie to dostanę wezwanie na dalszy ciąg zabawy ;-)
    > Tak więc lepiej chyba osobiscie zanieść i mieć święty spokój.

    Bez sensu.
    Ty masz dowod nadania na poczcie przed terminem i nic cie wiecej nie
    obchodzi.
    Chyba pani w US miala jakies kompleksy.