  • Data: 2006-07-10 07:15:45
    Temat: Re: dotacja z UP a koszty uzysk.
    Od: gonia <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Docent napisał:

    > Zapewne działa tutaj art.86 ustawy o ptu:
    >
    > "Art.86 ust.19.
    > Jeżeli w okresie, o którym mowa w ust. 10, 11, 12, 16 lub 18, podatnik
    > nie wykonał czynności opodatkowanych, kwotę podatku naliczonego za ten okres
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > przenosi się do rozliczenia na następny okres rozliczeniowy."
    >

    > Wówczas po dokonaniu rejestracji przed pierwszą czynnością opodatkowaną
    > podatek naliczony z tych faktur zakupu może zostać ujęty w rozliczeniu.

    Dużo bardziej przekonują mnie duplikaty, o któych pisze Gotfryd, co nie
    zmienia faktu, że nie jestem przekonana - bo te duplikaty przypominają
    naciąganie faktów do istniejącej sytuacji.
    Natomiast artykuł 86 ust.19 wspomina już o podatku uznanym za
    naliczony, czyli o czymś, czego nikt nie kwestionuje. W tej chwili
    próbujemy ustalić, jak od strony technicznej zrobić - znaczy ja próbuję,
    bo wszyscy są przekonani, że to żaden problem;D - żeby podatek z
    dokonanych zakupów sprzed pół roku mógłby się stać tym podatkiem
    naliczonym, przeniesionym chociażby na następny okres