    From: emssik <n...@b...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: dowód bankowy
    Date: Fri, 7 Nov 2003 15:26:59 +0000 (UTC)

    Witam,

    W artykule <P...@k...portezjan.
    zabrze.pl> Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > On Fri, 7 Nov 2003, emssik wrote:
    > [...]
    >
    > thx. za info. Pamiętasz jeszcze w którym stuleciu to
    > mogło być ? Dokładniej to jest istotne czy było przed
    > czy po wprowadzeniu obowiązku wystawiania odpowiedzi
    > po weryfikacji IS w internecie :)

    Liczyłem na większą domyślność... Jeśli pisałem, że pytanie poszło do
    US, a GP ustosunkowała się do odpowiedzi, to gdzieś tą odpowiedź
    musiała znaleźć :)))

    A na poważnie, mam prenumeratę GP od grudnia 2002 roku. I na pewno
    czytałem o tym gdzieś w tym roku, a artykuł, który czytałem powstał na
    bazie odpowiedzi US znajdującej się właśnie na jakiejś ichniej stronie
    internetowej.

    Przekopałem się właśnie przez archiwum GP, ale niestety wyszukiwanie
    w nim jest dosyć kłopotliwe :( I nie udało mi się niczego znaleźć,
    z drugiej jednak strony, może to będzie odrobinę pomocne:

    http://archiwum.infor.pl/gp/index.php?str=s&P180=I02
    .2003.171.00000040A

    Skoro MF nie widzi niczego złego w drukowanych dowodach wpłat...

    Daniel Roziecki (emssik)
    www.emssik.net.pl / www.daniel.emssik.net.pl
    najczęstsza komenda przy pracy z Kyliksem? # pkill -9 delphi :(